AKU

"Aku. Mahunya menjadi yang paling baik di kalangan yang terbaik. Aku. Mahunya menjadi yang paling baik di kalangan yang terbaik. Aku. mahunya menjadi yang paling baik di kalangan yang terbaik. Ya, itu yang aku mahu. Masih lagi, itu aku" [quoted]

Thursday, March 3, 2011

PADAN MUKA AKU

Hahaha

Bergembiralah segala syaitan, bersuka rialah segala jin dan jembalang, puaslah nafsu, gemoklah kau minggu nih, ketawalah, ketawalah, bersoraklah, ketawalah berdekah-dekah, biar pecah terburai segala isi perut..Banggalah diri, rasakanlah ketinggianmu, dabiklah dada, hebatnya kau, makhluk yang terpaling hebat, yang bongkak dan merasa serba cukup, kelak kau hanya akan tersungkur! Terjatuh! Terhinakan! Termasuk dalam golongan orang2 yang rugi! Termasuk dalam golongan ahli Neraka! Banggalah kau, makhluk yang tak sedar diri, yang merasa diri terlalu hebat! Yang merasa kau makhluk paling mulia! Berbanggalah! Berpestalah!

Tunjukkan pada Penciptamu, setinggi mana kau boleh terbang, sejauh mana kau boleh pergi, sedalam mana kau boleh masuk, buktikanlah! Buktikan! 

Hahaha..gelaklah!! Gelaklah kau pada diri kau sendiri!

*Ini bukanlah pengisian yang membina. Ya muqallibal-Qulub, thabbit Qulubana 'ala dinik, wa'alal tha'atik

No comments:

Post a Comment