AKU

"Aku. Mahunya menjadi yang paling baik di kalangan yang terbaik. Aku. Mahunya menjadi yang paling baik di kalangan yang terbaik. Aku. mahunya menjadi yang paling baik di kalangan yang terbaik. Ya, itu yang aku mahu. Masih lagi, itu aku" [quoted]

Friday, April 29, 2011

Ghazwah IB!!!

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah
Terima kasih Allah..Terima kasih Allah..

Sangat-sangat bersyukur atas peluang merasai kehidupan yang mencabar. Sangat bersyukur dkurniakan bermacam-macam jenis rasa. Dari jahil kepada faham, dari buta kepada celik, dari bingung kepada bermatlamat dan bertujuan. Setinggi kesyukuran, Syukran Ya Allah atas segala macam rasa dan perasaan yang tak dapat hambaMu ini gambarkan.

Saya Tak Tipu!!! Saya Sangat RINDU Sekolah Saya!!


Cikgu add math  aku merangkap cikgu
yang paling sayang aku!!


Guru-guru
Kenangan yanga tak mungkin aku lupakan. Allah menghantarkan kepada aku guru-guru yang MasyaAllah, tak dapat aku ungkapkan kebaikan mereka.Berapa banyak hukuman, denda, marah, teguran (maklumlah, budak nakal), kalian tetap beri sepenuh peluang dan kepercayaan kepadaku untuk berubah.Mana mungkin aku lupa jasa kalian.



Pss..ble nak bace???








Kawan-kawan
Walau diganti dengan seribu teman yang lain, tak akan sama dengan yang ini. Kawan-kawan yang membina bi'ahh yang cukup-cukup subur untuk sebuah permulaan proses tarbiyah. Cukup solehah lah untuk sebuah sekolah semua perempuan..HAHA..
Sahabat, ana uhibbukumfillah..Ukhuwahfillah abadan abada!!!





Perang ini akan aku tempuhi
Sepertimana perang-pernag sebelumnya.
Perang ini akan aku perjuangkan
Samada syahid atau menang.
Perang ini aku pertaruhkan
Bukan nasib diri tapi nasib umat.
Perang ini akan akau duduki
Bukan atas namaku tapi ata namaNya.
Ya Allah,
Izinkan kami..
Luruskan niat kami..
Ganjari kami..
Dengan redhaMu.



"Kerana itu, hendaklah orang-orang yang menjual kehidupan dunia untuk kehidupan akhirat berperang di jalan Allah. Dan barangsiapa berperang di jalan Allah, lalu gugur atau memperoleh kemenangan maka akan Kami berikan pahala yang besar kepadanya."(4:74)

No comments:

Post a Comment